VYBERTE SI PRO VÁS TU NEJLEPŠÍ METODU DOPRAVY

 

1) ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA VAŠI ADRESU

  • Zboží zasíláme společností PPL, DPD nebo prostřednictvím Geis. 
  • Pokud vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají možnostem Vámi vybraného dopravce, vyhrazujeme si právo vybrat pro Vás dopravce jiného.
  • Při odeslání objednávky, posíláme automaticky e-mailem upozornění, že byla objednávka předána dopravci.
  • Více informací o dopravcích naleznete na zde.

 

PPLDopravné 96,- KčDopravné s dobírkou 136,- Kč
 Geis Dopravné 96,- Kč Dopravné s dobírkou 136,- Kč
DPD

DPD

(pouze u vybraného zboží)

Dopravné 96,- KčDopravné s dobírkou 136,- Kč

 

 

2) MOŽNOSTI PLATBY

1. Bankovním převodem na účet 76198930/5500 - zdarma

  • Po zpracování objednávky Vám bude zaslán přehled objednávky s pokyny pro platbu, po připsání částky na náš účet  bude objednávka poslána.

 

2. Dobírkou

  • Objednávku zaplatíte dopravci při převzetí zboží.

 

4) Co dělat, pokud se zboží poškodilo během přepravy?

Pokud po převzetí zásilky od dopravce zjistíte, že zboží uvnitř balíku je poškozeno, poříďte níže uvedené fotografie a pošlete nám je na e-mail reklamace@karonnabytek.cz. Následně budeme tento incident řešit přímo s dopravcem.

  1. Vyfotit etikety s číslem zásilky (tam, kde je příjemce a odesílatel).
  2. Vyfotit původní přepravní obal (tak, aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran) + případné manipulační značky křehké/neklopit.
  3. Vyfotit poškození obalu (pokud k nějakému došlo).
  4. Vyfotit balení uvnitř krabice - uložení v krabici.
  5. Vyfotit poškozené zboží (detaily + celé).